there are those moments in your life, when you realize you are stepping into something new. He has handed you a delicate, pure white bud of a flower and said:
"look I create new. that what was old is gone and the past is behind you. don´t keep hold of the old, let go, open your hand and receive the new life i have prepared for you.
look it is just a bud now; white, clean, pure, unseen, untouched- only I know what I have hidden in it . but it´s yours.
look how it opens up into a flower in your hands. receive all that i have stored in it for you; the beauty, the fragrance. enjoy every moment."

elämässä on niitä hetkiä, jolloin ymmärrät että olet astumassa johonkin uuteen. Hän on ojentanut sinulle herkän, puhtaan valkoisen nupullaan olevan kukan ja sanonut:
"katso Minä luon uutta. se mikä oli vanhaa on mennyt ja menneet on takanasi. älä takerru vanhaan, päästä irti, avaa kätesi ja ota vastaan uusi elämä, jonka olen sinulle valmistanut.
katso se on vain nuppu nyt; valkoinen, puhdas, näkemätön, koskematon- vain Minä tiedän mitä olen sen sisään kätkenyt. mutta se on sinun.
katso miten se aukeaa kukaksi kädessäsi. ota vastaan kaikki mitä olen siihen laittanut sinua varten; sen kauneus, sen tuoksu. nauti joka hetkestä."